Polityka Prywatności
I. Polityka ochrony danych osobowych.
Korzystając z naszych usług, powierzasz Nam swoje informacje. Ochrona danych osobowych jest ważną częścią naszej pracy. Dokładamy wszelkich starań, aby dane osobowe Użytkowników pozostawały prywatne. W związku z tym publikujemy poniżej zasady oraz sposób gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania informacji w zakresie danych osobowych.
II. Przepisy regulujące przetwarzanie danych osobowych.
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm., dalej zw.: „RODO”) oraz innymi aktualnie obowiązującymi, tj. przez cały okres przetwarzaniach określonych danych, przepisami prawa o ochronie danych osobowych.
III. Administrator danych osobowych.
Administratorem danych osobowych jest Dawid Olejniczak prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą CREAMEDIA DAWID OLEJNICZAK, ul. Brzeska 4, 87-800 Włocławek, NIP: 8882729350.
IV. Kontakt w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych.
We wszystkich kwestiach związanych z ochroną danych osobowych, w szczególności w zakresie pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących uprawnień, prosimy o kontakt poprzez wiadomość e-mail na adres rezerwacje@liquido.pl lub listowny na adres Administratora danych osobowych: ul. Brzeska 4, 87-800 Włocławek,.
V. Cele przetwarzania danych osobowych.
Aby świadczyć Usługi na rzecz Użytkowników, Administrator przetwarza dane osobowe w różnych celach, jednak zawsze są one przetwarzane zgodnie z prawem, w tym zasadami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych. Dane osobowe przetwarzamy celu:
a) wykonania usług świadczonych przez Administratora (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli są one konieczne do wykonania umowy lub podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy);
b) rozpatrzenia reklamacji (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli są one konieczne do wykonania umowy lub podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy);
c) ustalenia, dochodzenia roszczeń wynikających z umowy (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli tym sposobem Administrator Danych Osobowych realizuje swój prawnie uzasadniony interes. Terminy dochodzenia roszczeń wynikających z umowy szczegółowo określa Kodeks cywilny);
d) analitycznym, tj. badania i analizowania aktywności podczas korzystania z Platformy Rezerwacyjnej (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli tym sposobem Administrator Danych Osobowych realizuje swój prawnie uzasadniony interes).
VI. Rodzaj przetwarzanych danych.
Dane, jakie mogą być przez nas przetwarzane, to:
1. imię, nazwisko;
2. adres e-mail;
3. numer (numery) telefonu;
4. Numer NIP (w przypadku przedsiębiorców);
W każdym jednak przypadku zakres przetwarzanych danych przez administratora będzie ograniczony do danych niezbędnych dla celu ich przetwarzania.
VII. Odbiorcy danych osobowych.
Jak większość przedsiębiorców w swojej działalności korzystamy z pomocy innych podmiotów, co niejednokrotnie wiąże się z koniecznością przekazania danych osobowych. W związku z powyższym w razie potrzeby przekazujemy Państwa dane osobowe współpracującym z nami podmiotom, którzy realizują usługi dla Administratora (np. dostawcom usług IT). Ponadto na podstawie przepisu prawa lub decyzji organu możemy być zobligowani do przekazania danych osobowych również innym podmiotom, publicznym lub prywatnym. W każdym przypadku z najwyższą starannością dokonujemy analizy, aby nie przekazać informacji osobie nieuprawnionej. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, iż dane osobowe są zabezpieczone za pomocą odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, które zapewniają adekwatne bezpieczeństwo danych osobowych, w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem, jak i przypadkową ich utratą, zniszczeniem bądź uszkodzeniem.
VIII. Czas przetwarzania danych osobowych.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami RODO dane osobowe będą przetwarzane przez okres, który jest potrzebny, aby osiągnąć wyznaczony cel. Po tym okresie dane osobowe zostaną nieodwracalnie usunięte lub zniszczone. Poniżej poszczególne okresy przetwarzania danych osobowych:
a) w celu zawarcia i wykonania umowy dotyczących Usług przez okres trwania umowy;
b) w celu ustalenia, dochodzenia roszczeń wynikających z umowy (czas, po którym przedawnią się roszczenia wynikające z umowy)
c) czas do momentu wyrażenia sprzeciwu, osiągnięcia celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż 5 lat, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora;
d) do celów analitycznych oraz administrowania Platformą rezerwacyjną do czasu zdezaktualizowania się lub utraty przydatności, jednak nie dłużej niż 3 lata;
IX. Uprawnienia podmiotów danych.
Szanujemy Państwa prawa wynikające z przepisów o ochronie danych osobowych i staramy się ułatwiać ich realizację w najwyższym możliwym stopniu. Proszę mieć jednak na uwadze, że wymienione uprawnienia nie mają charakteru absolutnego, co oznacza, że w niektórych sytuacjach możemy zgodnie z prawem - gdy odmowa uwzględnienia żądania jest konieczna - odmówić ich spełnienia. Prawa, które Państwu przysługują:
a) prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych i ich sprostowania (art. 15 i 16 RODO);
b) prawo do przenoszenia danych (art. 20 RODO);
c) prawo do usunięcia danych przysługujące w określonych w Rozporządzeniu przypadkach (art. 17 RODO);
d) prawo do ograniczenia ich przetwarzania (art. 18 RODO);
e) prawo do złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych (art. 21 RODO). W przypadku sprzeciwu złożonego przed realizacją umowy lub w trakcie realizacji, złożenie będzie wiązało się z brakiem możliwości realizacji części lub wszystkich usług w ramach umowy, i może zostać potraktowane jako wypowiedzenie umowy.
f) prawo do cofnięcia zgody, w przypadkach kiedy przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej zgody (art. 6 ust 1 lit a RODO);
g) prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531-03-00, kancelaria@uodo.gov.pl) w przypadku uznania, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO.
X. Postanowienia końcowe
Będziemy Państwa informować o wszelkich zmianach w polityce prywatności, które mogą wynikać z nowych przepisów w polskim prawie, rozwoju technologii, lub rozwoju i powstania nowych produktów i usług Administratora, poprzez aktualizację polityki prywatności w Systemie rezerwacyjnym.
Informacja o plikach cookies
Użytkownik przyjmuje do wiadomości, iż System rezerwacyjny korzysta z plików cookies i podobnych technologii. Korzystanie przez użytkownika z Systemu rezerwacyjnego bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza akceptację na korzystanie z ww. technologii.
Podmiotem zamieszczającym informacje w formie plików cookies (tzw. ciasteczek) i innych podobnych technologii w urządzeniu końcowym użytkownika (np. komputerze, laptopie, smartfonie) oraz uzyskującym do nich dostęp jest administrator.
Pliki cookies stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika Systemu rezerwacyjnego administratora. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny serwisu internetowego, z którego pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Pliki cookies nie służą identyfikacji użytkownika i na ich podstawie nie jest ustalana tożsamość użytkownika.
Plik cookie może być umieszczony w przeglądarce, jeśli przeglądarka to umożliwia. Co ważne, przeglądarka zezwala stronie internetowej na dostęp jedynie do plików cookies umieszczonych przez tę stronę, a nie do plików umieszczonych przez inne strony internetowe.
System rezerwacyjny korzysta z plików cookies i innych podobnych technologii w celach świadczenia usług oraz tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z Systemu rezerwacyjnego, co umożliwia ulepszanie jego struktury i zawartości.
Z uwagi na czas życia cookies i innych podobnych technologii, stosujemy dwa zasadnicze rodzaje tych plików:
-
sesyjne – pliki tymczasowe przechowywane w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej i/lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej);
-
stałe – przechowywane w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
Ze względu na cel, jakiemu służą pliki cookies i inne podobne technologie, stosujemy ich następujące rodzaje:
-
niezbędne do działania usług - umożliwiające korzystanie z naszych usług;
-
pliki służące do zapewnienia bezpieczeństwa;
-
pliki służące do tworzenia statystyk.
Jak zablokować lub usunąć pliki cookies?
W celu zablokowania lub usunięcia plików cookies prosimy o zapoznanie się i zastosowanie się do instrukcji dostawcy używanej przez użytkownika przeglądarki internetowej.